Bloggers' Weekend Away @ Vila Tomis

Weekendul asta parte din clubul blogerrilor mancaciosi (adica eu, Mazi, MadalinMonica + jumatatile noastre mai bune), s-a mutat la munte, unde am fost invitati sa ne dam in stamba in bucatarie (si pe langa ea) de catre Vila Tomis din Fundata.


Am ajuns cu totii, cu sarsanalele mai mult sau mai putin pline de ingrediente, ustensile sau roboti de bucatarie, vineri seara si a inceput desfraul culinar. Primul in luminile rampei (a se citi" becului din bucatarie"), a fost Madalin cel spritzar-si-cutitar (zis si Wine & Knives), care si-a propus sa ne dea gata din prima seara cu o supa de usturoi  (the yum)...


...si cu niste prepelite umplute cu foie gras cu polenta.


Nu mai mancasem pana acum - au fost excelente!

Sambata dimineata mai spre pranz, a fost randul lui Mazi sa ne hraneasca - and, boy, she did a great job at that! Greu puteai sa te hotarasti ce sa incerci mai intai: tarte cu bacon, masline si ardei copti sau cu anghinare si rosii cherry, cus-cus, prune invelite-n bacon, pate cu stafide, muffins cu babane si nuci sau panacotta...


Cu un pahar de Prosecco alaturi, a fost PER-FECT!


Bineinteles, nu se putea sa nu incingem macar odata gratarul, si de sarcina asta s-au ocupat (intr-un mod foarte expert) Monica si al ei Foodie Man. Ne-au pregatit porc cu coffee rub de la Nomu, pui si niste mici tare, tare buni (mai ales cei 3 pe care i-au facut mai sange, cum imi place mie, si i-au pus deoparte pentru mine).


Totul a fost, mi-e rusine sa spun, insotit de vreo 2 tone de usturoi, sub forma de mujdei cu smantana, sos de rosii cu usturoi SI unt frecat cu usturoi si intins pe paine prajita :D Ati zice ca ne place ustuoiul? 

Dar, ca sa fiu sincera, cel si cel mai mult mi-a placut desertul: tequila adusa de sotul Monicai tocmai din Mexic! The real deal!

In sfarsit, duminica mi-a venit si mie randul la bucatareala. M-am trezit cu noaptea in cap (adica la 9, dar e foarte devreme daca te gandesti ca ne-am tinut de povesti si de baut tequila pana la 3 noaptea) si m-am apucat de treaba. Noroc ca am avut si ajutoare - Alex si Mazi, ca doar sa gatesti pentru 12 oameni nu-i treaba usoara ;)

Am facut asa: humus cu portocale, pate de ton cu fasole si salvie, scones cu feta, chimen si ceapa,


fritatta cu bacon si rosii cherry,


olive cheesy-bread, bruschette cu leurda si capsuni,


biscuiti Anzac,


carrot cake siii limonada cu menta. Si atat. Doar atat :p


Sper ca le-a placut - de data asta nu pot sa ma laud singura, ca de obicei ;p (desi as indrazni sa zic ca a iesit bine)

A fost un weekend extrem de frumos, si nu ma refer doar la mancare si la comapanie. Locatia vilei Tomis este una pe care n-am mai intalnit-o la vreo pensiune de la noi: in varful unei coline, cu privelisti asupra Bucegilor intr-o parte si asupra Pietrei Craiului pe cealalta, pe o ulita linistita.


Mi-a placut mult si de sper sa ne mai intoarcem! Le multumesc din nou gazdelor pentru invitatie, pentru ca au fost asa draguti si primitori si pentru ca au spalat atatea vase dupa noi, si, nu in ultimul rand, pentru slaninuta minunata pe care ne-au facut-o cadou la plecare - we love it!

Etichete: , , , , ,