Olive-Cheesy Bread

Va spun - painea asta e delicioasa. E crocanta, aromata, delcioasa. Si, on top of that, extraordinar de simplu de facut - numai buna pentru a servi o hoarda de musafiri pofticiosi, sau pentru un pranz pe fuga, alaturi de o salata verde. Da, e drept ca nu e tocmai saraca in calorii, dar cateodata e fun sa fii mai rebel! (eu una am fost foarte "rebela" de cand am inceput blogul asta :p)


Asa... Ce va trebuie: 200g de masline negre, fara samburi, 150 de masline verzi (eu am folosit masline umplute cu ardei), 2 cepe verzi tocate, cascaval ras - cam 200g, 2 linguri de smantana, si cam 50g unt, la temperarura camerei.

Now, the making of: am tocat maslinele (recunosc, mai tocam o maslina, mai mancam 2-3 - asa ca data viitoare o sa pun mai multe, ca sa ajunga chiar si dupa ce le decimez eu, posedata de pofte :p), am tocat si ceapa verde. Am amestecat untul cu smantana intr-un bol, am adaugat maslinele, ceapa si cascavalul ras + pic de piper. Nu arata prea imbietor in stadiul asta, dar bear with me... o sa vedeti :D


Am taiat o bagheta in 3 bucati, apoi pe fiecare din ele le-am taiat pe lung...

... le-am uns cu umplutura de masline, si la cuptor cu ele pentru 20 de minute - la foc mediu.

Credeti-ma ca de abia au supravietiut cat sa le fac poze... miroseau grozav. Gata, v-am zis ce si cum, ma duc sa ma destrabalez cu my olive-cheesy bread.


Yummy, yummy, yummy, I have love in my tummy :D

Etichete: , , , ,