Bruschete cu Leurda si Capsuni

Azi am luat din piata o frumusete de capsuni (pe langa multe altele). Pana la crumble/cheesecake/trifle cu capsuni pe care o sa il execut maine (sugestii, anyone?) am incropit rapid bruschetele astea.


Recunosc ca suna putin (mai mult?) dubios combinatia, dar, credeti-ma, e absolut geniala! Dulceata acrisoara a capsunilor + gustul garlic-y al leurdei + branza cremoasa si sarata = match made in heaven! Nu-mi pare rau decat ca le-am descoperit asa de tarziu, dar nu-i nimic, mi-am promis solemn sa le fac in mod obsesiv zilele astea, cat mai gasesc leurda si capsuni in piata :D


Am prajit cateva felii de paine, le-am stropit cu putin ulei de masline extra-virgin si apoi am montat deasupra leurda taiata fasii si cateva capsuni feliate. Am sfaramat un pic de telemea de capra deasupra + niste piper proaspat macinat si asta a fost tot! Au disparut din farfurie aproape instantaneu - I m totally in love with them!

Etichete: , , , , , , , ,