Bloggers' Night Out @ Readers Cafe

Luni seara, abia intorsi de la Fundata, dar, bineinteles, hungry for more, ne-am strans in formatie aproape completa (adica eu, Mazi, Florin, Madalin si Monica) sa degustam meniul celor de la Readers Cafe, un cafe-bistro-lounge lovely din Metropilis Center, pe Iancu de Hunedoara.


Decorul din Readers Cafe mi-a placut extrem de mult: observi imediat ca a fost gandit cu multa atentie si spatiul rezultat e unul intr-adevar incantator: modern, dar cu cateva accente retro - un televizor de pe vremuri, saxofoane + o chestie care mi-a placut foarte mult (noroc ca era mare si n-aveam cum sa o iau acasa) dar care am uitat ce era :P (in spatele domnului cu saxofonul - any ideas?).


Exista o zona de cafe, cu carti si reviste, unde sa iei o pauza si sa relaxezi sorbind o cafea delicioasa si citind putin, o zona de lounge si, zona care ne interesa pe noi cel mai tare - cea de bistro. Am inceput cu cateva pahare de Prosecco si cu niste platouri cu tapas si sushi.


In mod normal nu sunt mare fan sushi, pentru ca trebuie ca ingredientele sa fie cu adevarat impecabile ca sa te poti bucura de gustul atat de delicat. Asa ca am fost foarte placut surprinsa de platoul de sushi pe care l-am primit. Singura problema a fost ca in timp ce eu fotografiam de zor mancarea, ceilalti, mai eficienti ca mine au dat-o gata aproape instantaneu - noroc ca s-a votat in unanimitate sa mai cerem o tura.


Cel mai mult mi-a placut sashimi de ton si somon (excelente!), crostini cu oua si ansoa si cele cu ardei copt si mozarella.
 

Dupa alte povesti despre calatorii culinare, ingrediente secrete si inca niste Prosecco, am trecut la felul principal. Eu, Monica si Florin am ales salata de rata afumata cu foie gras.


A fost buna, dar nu la fel de buna ca alegerea lui Mazi: creveti cu legume la tigaie - cooked to perfection! (cred ca am eu o problema, ca intotdeauna imi place mai mult mancarea din farfuria altuia).


Madalin a testat vita cu rucola - n-am gustat, dar arata foarte bine.


Cei mai curajosi dintre noi s-au incumetat si la desert, fiecare dintre optiuni fiind denumita dupa scriitori celebri: am avut Luigi Serafini (prajitura de ciocolata cu crema de nuci):


Hunter S. Thompson (cheesecake cu mango):


Si Anais Nin - mille feuille delicios (in mod mai mult decat evident :p):


Mi-a placut la Readers Cafe: am mancat bine, pe fundal de muzica live (in surdina), iar despre preturi nu pot sa spun decat de bine: un cocktail alcoolic in jur de 15 ron iar unul fara alcool 9 ron, cafeaua 7-12 lei, salatele 7-35 ron si pastele 15-25 ron. Sigur ne vom intoarce acolo, mai ales ca am aflat din surse sigure ca in curand or deschide si terasa!

Etichete: , , , ,