Raspunsul la Intrebare

Dar mai intai, care era intrebarea? Pai, cam asta: "Eu mai continui sa scriu pe blogul asta sau nu?"

(sursa foto)
Mult timp am inclinat spre nu.

Nu din cauza ca acum am trecut in tabara parintilor si n-as mai avea timp din cauza de scutece de schimbat, diversificari si gangureli. Timp am inca, si chiar daca n-as avea, mi-as putea face.
Nu e nici din cauza ca nu mai gatesc. I mean, c'mon, ma cunoasteti deja - doar n-o sa renunt eu la una din cele mai mari bururii ale vietii, nu? Nunu, we love food over here and we love eating!

Era mai curand din cauza ca mi-era frica ca nu mai am ce spune. Frica sa nu incep sa ma repet. Mult timp nici n-am mai deschis blogul. M-ar fi intristat sa-l vad asa parasit.

But still, in azi aveam in plan sa fac placinta cu dovleac (yay - a venit sezonul dovleacului, IN SFARSIT!) asa ca am intrat sa ma uit la reteta. And it was like coming home again. Logo-ul pe care l-am facut singura, singurica, toate pozele bibilite pe indelete, cele peste 4000 de like-uri pe FB. Eu am construit toate astea - and it took a lot of time and a lot of work. Si le-am construit cu drag. Asa ca m-am decis - nu pot sa le las in paragina. Nu pot sa pun punct asa scurt si rece. Aici e casa mea virtuala si ma bucur nespus daca vreti sa-mi fiti si voi musafiri in continuare.

So, on we go!