Bun in the Oven


Am amanat si iar am amanat si apoi am amanat inca putin... (nu stiu de ce - in mare parte de frica, dar si dintr-o placere oarecum egoista de a ne bucura in voie de "secret") - but no more!


Today I'm coming out - no, not out of the gay closet, but out of the pregnant one :)
Dap, e adevarat, de vreo 16 saptamani incoace in bucataria noastra se coace ceva - ceva total diferit de tot ce am mai "gatit" pana acum si cum e really, really slow cooked, ne asteptam sa fie gata candva pe la sfarsitul lui octombrie:)

Aaand, joi am aflat si ce fel de ceva e, si anume {insert drumroll here}


 ...a sweet baby boy!

Nu tineam sa fie ceva anume - doar sa fie sanatos, cu cate 10 degete la maini si la picioare, inima cu toate cele 4 camarute, 2 rinichi and so on, dar sentimentul ala cand am aflat, cand m-am uitat la Alex si am vazut cum i se coloreaza fata in mandrie pura si m-am gandit "wow, noi 2 o sa facem ceva total nou, care nu a existat pana acum" - e.... magic, pur si simplu!

Pana acum sarcina a fost blanda cu mine: faca greturi (mai putin maratonul de Paste cu 4 ospete in 3 zile, dar suspectez ca as fi vomitat si sans baby la ce hal de dezmat s-a intamplat acolo), pete pe fata sau roller-coastere emotionale. If anythying, copilul asta pare sa ma faca mai chibzuita, mai calma si mai echilibrata... clar seamana cu Alex!

Speaking of food - mai la inceput pofteam non stop la fructe. Acum, mi-as dori o dieta formata exclusiv din gogosi cu ciocolata si merdenele (preferabil de la metrou de la Victoriei - toata lumea stie ca acolo-s cele mai bune ;)

Cam astea sunt vestile de la noi... voi ce faceti? cum o mai duceti? Va doresc o saptamana minunata!