Tarta Tatin de Rosii


De vineri am tot bolit :( O fost doar o viroza nesuferita, cu greata si dureri de oase si muschi, asezonate cu ceva febra si frisoane, dar it wasn't fun at all. Plus ca pentru un doctor a fi bolnav e uneori mult mai inspaimantator decat pentru restul populatiei - unde omul normal vede doar o raceala amarata, eu contemplam cu groaza diagnostice de cosmar cum ar fi hepatita, ulcer complicat cu stenoza pilorica sau poate o trichineloza mica... :-s Credeti-ma, uneori, cand vine vorba de boala, as zice ca "ignorance is bliss"

Orisicum, vestea buna e ca de ieri ma simt mai bine si azi mi-am facut in sfarsit supa de galuste la care am poftit tot timpul cat am fost bolnava dar de care n-am avut parte pentru ca... n-a avut cine sa mi-o faca :( (Note to self - sa pun barbatul la treaba, sa-mi faca si el mie bunatati, nu numai eu lui). A iesit exact asa buna cum mi-am inchipuit-o, draguta mea supa de galuste, dar numai bine ca, to add insult to injury, Alex a luat azi aparatul la birou sa se pozeze cum da in taste si n-am avut cum s-o pozez. Dar n-are nimic, va povestesc maine despre ea :D

Pana atunci, sa va spun de tarta asta GENIALA pe care am facut-o saptamana trecuta si la care ma mai gandesc si acum

Notati asa: 
1/2 pachet de aluat de foietaj
500g rosii cherry
1 lingura de unt
3 cepe rosii
o mana de masline negre
3 linguri de zahar
3 linguri de apa
1/2 lingura otet de vin
cimbru proaspat, sare si piper



Etichete: , , , , , ,