Victorieee

Aseara, la RoBlogFest, am avut surpriza si bucuria mare, mare sa aflu ca am iesit pe locul 3 :D

Sunt foarte incantata de rezultat, si doar un pic trista ca alte bloguri culinare extrem de interesante si bine scrise nu au fost acolo alaturi de mine... dar as fi extrem de incantata sa impart micul meu colt de podium cu ele - asa ca Mazi, CMC - va  ofer o particica din locul meu 3 (daca as putea, v-as oferi locurile 1 si 2,  ca sa fie topul perfect)

Oricum, va multumesc din suflet celor care m-ati votat si, an extra big hug pentru "sefii mei de campanie electorala" - Alex, Liana si Corina, care mi-au laudat blogul peste tot >:D<

Am inchieat seara victorioasa cu o shaorma, ridicata la rangul de "shaorma victoriei" pe care am impartit-o cu Mazi si jumatatile mai bune din dotare :*


In concluzie - MULTUMESC si la mai mare! Weekend insorit sa aveti!