In piata Obor

Nu stiu de ce, dar aveam impresia ca piata Obor e un loc aglomerat si oarecum insalubru si ca nu are nici un sens sa mergem acolo. Pana acum eram perfect multumita de mica noastra piata de cartier... but not anymore, no, no, no!
M-a cucerit total Oborul - zau ca da :D


M-am plimbat 1 ora cu gura cascata si ochii cat cepele, alergand de coco-colo, de la taraba la taraba ca un copil intr-un magazin de jucarii, tot repetand "Nu pot sa cred ca piata asta exista aici de atata timp si eu nu veneam!" :p

O oferta atat de mare la capitolul carne, la preturi atat de bune + ca am vazut o multime de minunatii de care habar n-aveam ca se gasesc pe la noi - mi-am luat fudulii (sugestii de utilizare, anyone?), am ochit uger de vaca (din asta n-am luat, dar ma bate gandul :p).

Iar la capitolul peste, am fost absolut cucerita (salaul 17 RON/kg, in loc de 45RON ca la Real/Cora e o afacere super-buna), unde mai pui ca daca-l rogi frumos pe nenea-pescar ti-l mai si curata :D

In concluzie - Piata Obor rocks, si va sugerez din toata inima o plimbare pe acolo!