La TV

Nu v-am mai povestit, dar saptamana trecuta au veniti niste neni foarte draguti de la ProTV - de la "Ce Se Intampla Doctore?" sa ma filmeze cum imi hranesc prietenii cu mancare light&healthy. A fost cu emotii si circ, am mai uitat sa fac una, alta (deh - incercati si voi sa gatiti cu 5 persoane in jur si o camera de luat vederi in fata) - dar pana la urma a iesit bine (trag eu nadejdea).

Asa ca daca vreti sa ma vedeti in actiune (si nu facandu-ma de ras - sper) - tune in maine dimineata la 10 pe ProTV si aflati despre ce a fost vorba :D

Astept impresii :D


* Later edit - dupa cum bine spun legile lui Murphy, la 5 minute dupa ce am publicat acest post am primit un mail de la ProTV ca materialul va fi difuzat abia sambata viitoare deci, stand down everyone! Sorry for the false alarm :p