Unu' Trece, Altu' Vine

De obicei pe 31 decembrie ma apuca un pic nostalgia... asta, pentru ca I'm the "glass half-full" kinda girl, si chiar daca anul care se termina nu a fost intotdeauna fabulos, in aceasta ultima zi imi vin in minte toate momentele frumoase din an... si au fost multe, muuulte :D

Anul asta am devenit "d-na David" (desi sunt inca in denial in legatura cu schimbatul numelui)...


Also tot de anul asta am devenit oficial "d-na doctor" :D foarte impresionant nu? Si foarte, foarte interesant
(vedeti "glass half full" deci nu o sa pomenesc despre ce s-a intamplat cu salariile doctorilor anul asta)

Am vazut o multime de locuri minunate..


Am zburat cu o bicicleta zburatoare deasupra cascadei Victoria in Zambia si.. AM SUPRAVIETUIT!!


Also, incepand din octombrie am devenit foodie cu acte in regula si am infiintat acest  blog - si sunt surprinsa in fiecare zi de feedbackul pozitiv pe care l-am primit de la voi de atunci. Sunt extrem de entuziasmata ca va place! I'll try to keep up the good work :D

Si, prin intermediul blogului am cunoscut o multime de oameni grozavi, pe care simt ca deja pot sa ii consider prieteni.. si asta e partea cea mai tare!

Deci, da, mi-a placut 2010! O sa imi fie dor de el!
Sper ca 2011 sa fie cel putin la fel de bun, si va doresc si voua acelasi lucru - un an asa cum va doriti - plin de bucurii, si de aventuri, si de voie buna, si de mese bune alaturi de prieteni si familie, si de ras si de dragoste!

LA MULTI ANI!