Tis The Season To Be Jolly

Ieri a fost Baking Day la noi acasa. Dar, de data asta eu am avut doar functia de sous-chef, sub comanda Alexandrei :D. A fost ideea ei sa bake Xmas presents (foarte inteligent, de altfel, probabil o sa ii fur si eu ideea), si ieri a fost ziua testarii retetelor.


Am facut 2 feluri de muffins: cu merisoare si cu lamaie si ghimbir.

Mie cel mai mult mi-au placut cele cu merisoare (pe care le gasiti proaspete la Real, sau uscate, pe la Plafar). Sunt foarte Xmassy si festive, cu o aroma minunata de scortisoara - eu zic ca  ar fi un cadou grozav de Craciun.
Reteta e asta:
Se amesteca merele cu zaharul si se lasa 10 minute deoparte. Apoi se adauga restul ingredientelor, se omogenizeaza bine, si se toarna compozitia in tava de muffins. Se lasa 20-25 de minute in cuptor, la 220grade.

Apoi am decorat  muffins-urile - asta a fost partea cea mai distractiva :D Fiecare dupa cum a taiat-o capul...


Am facut bucataria vraiste.


Am ascultat colinde. Am decorat bradul... :D


Am baut vin fiert. Ne-am uitat la toate episoadele din Friends care sunt Xmas-related. Liana si-a facut un nou prieten :p


A fost o zi grozava.
In incheiere, nu uitati ca... Tis The Season To Be Jolly Fa-La-La-La-La-La-La-La   :D

Etichete: , , ,