Carnati din toate tarile - Uniti-va!

Sau frenezia carnatilor... sau "nebunia" carnatilor :p.... sau ce feluri de carnati am facut ieri :D


Intai si intai, am cumparat 5kg de carne tocata (amestec de porc si vita) - mi-a tocat-o o tanti draguta de la Carrefour; incercati sa evitati sa luati carne gata tocata - that's yuky. Am impartit-o in 5 parti egale si am facut 5 feluri de carnati:


Chorizo:
1 kg carne tocata
8 lingurite boia dulce
4 lingurite piper Cayenne
2 lingurite chimen macinat
2 lingurite oregano uscat
1 lingurita scortisoara
1 lingurita piper
4 lingurite sare
5 catei de usturoi pisati
4 linguri de oter de vin
100ml vin alb


  
Cumberland: - englezesti- grozavi pentru English Breakfast ;)
1 kg carne tocata
2 lingurite sare
2 lingurite nucsoara
1 lingurita piper
1 lingurita maghiran
1 lingurita salvie
1 lingurita Cayenne
100 ml apa rece



Boerewors: - din Africa de Sud - merg foarte bine la gratar ;)

5 lingurite coriandru macinat
2 lingurite nucsoara
1  lingurita cuisoare pisate

2 lingurite cimbru
1 lingurita piper
3 lingurite sare
2 linguri de sos Worcestershire
2 catei de usturoi maruntit
100ml vin rosu
4 linguri otet de vin


Italian Fennel Sausage - preferatii mei de anul trecut
1 kg carne tocata            
2 lingurite sare
4 lingurite seminte se fenicul pisate
   (se gasesc la plafar)
2 lingurite boia dulce
1 lingurita de fulgi de ardei iute
2 lingurite de oregano
2 stelute de anason pisate in morjar
1 lingurita de piper
1 lingurita pudra de usturoi
1 lingurita zahar
100ml apa rece




Boudin Blanc: frantuzesti, foarte aromati - deliciosi!

1 kg carne tocata
100g orez - fiert

2 cepe albe calite
3 catei de uturoi    

1/2 legatura patrunjel tocat
2 cepe verzi tocate marunt
1 ardei verde maruntit

3 lingurite salvie
2 lingurite Cayenne
1 lingurita piper
3 lingurite sare



Pentru toti carnatii mi-a ajuns o caserola de intestine subtiri de porc (tot Carrefour), spalate bine, bine. Le-am umplut cat sa imi iasa niste carnati dolofani (cam 2cm diametru), si le-am pus la uscat pentru cateva zile pe balcon, la racorica. Cu parte dintre ei o sa ne delectam de Craciun; cealalta parte o sa mearga la congelator unde tin foarte bine.



* Note toate ierburile folosite erau uscate

Etichete: , , , , ,