Bradut Delicios


Acum cateva zile mi-a venit o idee grozava de cadou de Craciun. Am luat de la Ikea cativa braduti mici (inalti de cam 30cm) si m-am decis sa le fac decoratiuni din prajiturele ;) Simplu si dragut si personal .. desi pana la urma nu a fost asa simplu pentru ca, nu o sa va mint - e destul de multa migala ... dar pana la sfarsit, a meritat - pretty little edible Xmas trees - I have them :D


Am facut gingerbread cookies, dupa reteta Anei-Maria (mersi Ana :*)


Apoi m-am inarmat cu creioane colorate pentru decorat de la Dr. Oetker si cu muuuuulta rabdare, si am pictat in mod cat mai artistic cookies-urile (m-a cam furat procesul de creatie, si am stat aplecata peste ele vreo 2 ore, dar pana la urma au iesit super frumusele... ce mai conteaza ca acum ma doare spatele de nu mai pot sta in picioare? :p)




Le-am gaurit cu un ac cu ata si le-am facut agatatori, si apoi in bradut cu ele!


Trebuie sa recunosc ca sunt foarte mandra de rezultat!

Etichete: ,