Supa crema de conopida

Sa va spun un secret... I love conopida! I really do! Pane, intr-un curry vegetarian, gratinata la cuptor - mmm, mai ales asa :D
Si supa de conopida - at the top of my list. Mai ales ca e usoara, ultra-rapida, fara prea multe calorii, se potrivreste perfect in planul meu de a nu ma mai indopa cu o tona de mancare seara :p Si practic se face singura!

Ingrediente: 3 catei de usturoi, 1 ceapa, o conopida mai micuta, 2 cuburi de supa de pui (sau 2L de supa de pui, pentru the not-so-lazy ones care isi fac in casa supa - bravo voua, btw!), 1 lingura de unt, 2 linguri de smantana, sare si piper.

Am rumenit cateva minute usturoiul si ceapa tocate marunt in unt, apoi am adaugat conopida si supa de pui, am acoperit si am lasat sa fiarba 20 de minute Cand m-am intors bucataria mirosea absolut minunat! The simple things are the best, nu-i asa?
Am pasat totul cu mixerul vertical, am potrivit de sare si piper, si am adaugat si smantana. Ar merge bine si cu crutoane, dar am zis sa keep it light si am presarat doar un pic de cimbru proaspat deasupra!


Gata - asta a fost tot! Simple, yummy, light comfort food :D

Etichete: , , , , ,