Bloggers' Night Out @ Roberto's on La Strada

Am ramas codasa cu povestea pe care ati auzit-o deja la Cookie, Mazi sau Madalin si Anca, dar vreau sa va spun ca acum o saptamana pe vremea asta aveam program de papa bun si discutii elucubrante pe terasa foarte cozy Roberto's on La Strada @ Hilton.
Am inceput masa cu niste antipasti asortate, din care ne-au fermecat papilele gustative mai cu seama salata de calamari si crevetii in crusta de pesmet, parmezan si coaja de lamaie, cu sos de usturoi ... si burrata cu rosii cherry, cat pe ce s-o uit.


La felul 2 ni s-au perindat prin fata  cotlete de miel cu pecorino (fragede si bune),




paste din pesmet cu fructe de mare (very interesting)




cotlet milanez de vitel (delicios)




vita chianina cu salata de rucola (perfectly pink in the middle) 




si una bucata biban de mare (pe care Madalin l-a laudat viguros, so it must be good)


Printre toate bunatatile astea, am povestit despre plimbari prin lumea larga, despre giving birth & having babies (si la oameni si ...la porci), si din aceaisi categorie de "sporturi extreme" - despre bungee jumping, despre noul site al GoodFood si despre planuri de viitor (de viitor apropiat in special, pentru ca in weekend gasca bloggerilor mancaciosi se muta la Sinaia, in cautare de haleala buna)

Nu ne-am dat batuti si am comandat si desert, ca doar n-am ajuns la Robesrto's doar pentru a ne strange si a nu ne risipi, ci ca sa testam meniul in amanunt si sa va raportam impresii. So - tiramisu...


budinca de ciocolata - minunata!


inghetata de casa, piersica caramelizata si, revelatia serii in materie de deserturi - fructe de padure in vin moscato si inghetata zabaglione. 

Si-am incalecat pe-o sa si v-am spus povestea mea :)


PS.  Roberto's mi-a placut mult. Terasa e primitoare si spatioasa, iar serviciul a fost ireprosabil. Preturile sunt peste medie, dar mi s-au corecte, avand in vedere calitatea mancarii si a serviciului... si faptul ca vorbim despre un restaurant de 5 stele din centrul Bucurestiului. Nu as merge in fiecare seara aici, dar am retinut ideea pentru o cina mai speciala :)


Multumim pentru tratatie!

Etichete: , , , , , ,