Peanut Butter Cheesecake pentru ♥

First of all - Happy Alexandru/a Day to all of you! Sa va veseliti si iubiti si rasfatati cum stiti voi mai bine! Viata mea e plina de Alexandri - my awesome hubbie, my big, smart brother, 3/5 din cele mai bune prietene ale mele poarta numele asta, asa ca ziua asta-i o zi mare la noi in casa :)

Pe post de cadou, i-am pregatit lui Alex Peanut Butter Cheesecake. Primul motiv e ca he loves peanut butter :)


Al doilea motiv trebuie sa vi-l explic mai pe larg. Plimbandu-ma acum cateva zile pe Foodgawker, am dat peste o multime de poze cu Peanut Butter Cake aglutinate la un loc. Curioasa, am dat click pe una din ele ca sa vad ce si cum.

Am aflat ca toate prajiturile erau un tribut adus lui Mikey, sotul unei food-bloggerite pe nume Jenny din State, doborat pe neasteptate de un infarct. Intrebata de prieteni si cunostinte ce pot face pentru a-i usura suferinta, Jenny a raspuns ca ar bucura-o daca toata lumea ar pregati o prajitura cu unt de arahide pentru cineva iubit. Peanut Butter Pie era preferata lui Mikey :)

M-a emotionat tare mult povestea si rapiditatea cu care s-a propagat in blogosfera ca un fel de "pay it forward" delicios si trist si emotionant, toate in acelasi timp. Deodata, erau oameni care pregateau Peanut Butter Pie in Germania si Franta si Spania si Australia, toti cu gandul la un barbat pe care nu l-au cunoscut, la cat de usor poti pierde ce iubesti si la dragoste, in general. E tare usor sa iei iubirea si relatiile de-a gata, sa te pierzi in nimicuri stupide si griji cotidiene, dar povestea asta m-a facut sa-mi reamintesc cat de norocoasa sunt ca L-am gasit, ca ma iubeste si ca e langa mine in fiecare zi.


So here it goes, the peanut-buttery yumminess:

Blatul e ca la orice cheesecake - biscuiti digestivi (200g) sfaramati in blender + unt topit (80g), se amersteca pana se formeaza firimituri si se aseaza intr-un strat egal pe fundul formei de tort.

Pentru umplutura va trebuie asa:
200g ciocolata amaruie
50g alune
200ml smantana lichida
200g cream cheese (gen Philadelphia)
150g unt de arahide
150g zahar
350ml lapte condensat
3 oua
o pastaie de vanilie/1 lingura extract de vanilie






Bucura-te de ea alturi de cineva iubit si simte-te norocos si recunoscator. Life is wonderful :)


Etichete: , ,