Electrolux Cooking Party @ Club Cortina


Vineri am petrecut o seara minunata inpreuna cu Alex, Florin & Diana (CrazyMotherCooker), Mihai & Elena (Placeri Simple),  la invitatia celor de la Electrolux via Lowe PR.


Locatia: una impresionanta - Club Cortina din Corbeasca, unde imi doream de mult sa ajung.

Dupa ce ne-am luptat cu viscolul si traficul nebun de vineri, am ajuns cu bine la destinatie, unde eram asteptati de fetele de la Lowe si de doamna Carmen Georgescu de la Electrolux cu multa voie buna, cu sandwich-uri si cafea, si cu our cooking stations pregatite, cu ingredientele aliniate frumos pe ele. Tot ce ne ramanea de facut era sa ne punem sortul si sa ne apucam de treaba.

Planul: fiecare dintre noi (cei trei musche-bloggeri) gateste ceva ce ii place, si la sfarsit toata lumea se aduna in jurul mesei plina de bunatati, gusta din toate, povesteste si se veseleste.


Zis si facut - in timp ce eu am executat un biryani cu creveti (despre care va povestesc mai pe larg zilele viitoare), Florin a pregatit supa lui olandeza cu mustar (absolut delicioasa) si faimoasele deja, Pasteis de Nata, iar Mihai si Elena au lucrat in echipa - el - piept de pui cu rosii cherry invelit in bacon si rumenit la cuptor, iar ea - clatite cu parmezan si blue cheese.


Aragazul Electrolux m-a intimidat un pic la inceput, pentru ca nu m-ai gatisem pe asa un aragaz fancy pana acum  (in naivitatea mea, eram perfect multumita cu aragazul meu primitiv cu gaz) dar m-am inteles tare bine cu el - asa bine ca ma gandesc ca mi-ar placea si mie sa intru in secolul 21 cu asa un aragaz, cu plita cu inductie.

Toata lumea a fost foarte harnica, dar asta nu ne-a impiedicat sa radem, sa glumim, sa facem tone de poze si sa ne imprietenim si mai bine. Cu toata agitatia din jur, tot am mai gasit timp sa gustam unii de la altii, sa facem schimb de retete si sa-i shutim lui Florin cate o Pasteis cand nu era atent.

Momentul culminant: dinner time! Cu atatea bunatati pe masa, va dati seama ca nu stiam din ce sa gustam mai intai. Mancarea a fost delicioasa dar si mai mult mi-a placut compania si atmosfera foarte relaxata si primitoare .



A fost o seara extrem de frumoasa - cum altfel sa fie cand esti inconjurat de oameni simpatici, de ras si de mancare excelenta? Sper sa repete cat de curand, si le multumesc din suflet celor de la Electrolux si Lowe pentru invitatie si pentru ca au facut ca totul sa decurga atat de usor si placut.

Etichete: , ,