Briose cu Porumb

Delicioase si usor de facut, a trebuit sa pleznesc cateva maini lacome care se intindeau dupa ele, ca sa am ce poza :p


Am amestecat intr-un bol 1 ceasca de faina, una de malai, 1/2 ceasca de ulei, una de porumb, 6 linguri de iaurt, 2 oua, un catel de usturoi, o jumatate de legatura de patrunjel si niste ardei iute si 1 lingurita de praf de copt. (carnivorii dintre voi pot sa adauge si cubulete de bacon rumenite - eu am luat-o pe calea mai vegetariana)



Am amestecat totul, si am mai pus si 100g de cheddar (sau cascaval, in lipsa de cheddar)


Vedeti - v-am zis ca e usor ;) Am turnat compozitia in tava pentru muffins, si in cuptorul incins cu ea (la foc mediu ;))


15 minute mai tarziu, briosele au crescut frumusel si s-au facut tare apetisante. V-am spus, de abia au apucat sa pozeze inainte de a fi devorate. Trebuie sa incercati - sunt grozave (si calde si reci, desi nu cred ca o sa apuce sa se raceasca :p)

Etichete: , , , ,