The Ultimate Kebab


Mi-am propus sa-l fac de cand am vazut episodul din "Jamie at Home" in care Jamie pregateste miel. Odata ce am gasit si carne de miel tocata la Auchan - asta a fost! Kebab day was finally here :D


E super-usor de facut - am amestecat 400g carne tocata de miel cu cate o lingurita de: boia de ardei iute, sumac, chimion + cateva firicele de cimbru, am potrivit de sare si piper, si am adaugat si o mana de fistic tocat marunt. Am format kebab-urile si le-am lasat 30 de minute la rece ;)


Apoi le-am perpelit pe gratar (cam 4 minute pe fiecare parte), si, in timpul asta, am pregatit un bol cu frunze de salata amestecate, tavalite printr-un pic de ulei de masline extravirgin, si un bol in care am pus frunzulitele de la o legatura de patrunjel si o ceapa rosie taiata feliute subtiri + zeama de la 1/2 lamaie si niste sare.


Pe o lipie incalzita am presarat frunze de salata, apoi niste ceapa+patrujnel, kebab-ul on top of that, si peste kebab 1-2 linguri de iaurt. Am mai presarat un pic de sumac peste, am rulat lipia, si am devorat-o cu muuuuuulta pofta.


Multa, multa pofta. (cantitatile astea hranesc 2 persoane flamande ;) )

Etichete: , , , , ,