Bloggers' Night Out @ Hilton Café Athénée

Saptamana trecuta am avut parte de o surpriza foarte placuta- o invitatie de la Good Food la Bloggers' Night Out @ Cafe Athenee! Normal ca am fost incantata de ocazia de a-mi cunoaste my fellow bloggers, cu care nu comunicasem pana acum decat virtual.


Ii stiam ca Crazy Mother Cooker, Wine and Knives, Foodie Family si Mazilique si sunt foarte bucuroasa ca am avut ocazia sa ii cunosc ca  Florin Itu , Madalin Simion, Monica Rosu si Cristina Mazilu.  And let me tell you - imi placea de ei, asa, virtual, but they're even better in person! Plus ca am aflat o multime de lucruri interesante, cum ar fi ca unul dintre ei (ghiciti care :p) detine 40 de cutite (zic bine, Madalin?), ca Florin are un baietel adorabil, ca Mazi s-a apucat de gatit abia acum vreo 2 ani - cine ar fi crezut?!

A fost o seara grozava, iar gadza noastra, Manuela (PR & Marketing Manager Athénée Palace Hilton)  ne-a rasfatat cu yummy food and delicious bubbly, ceea ce - logic - a facut seara si mai frumoasa.

Am inceput (in stil mare) cu bites & bubbles - aperitive care de care mai tentante & sampanie. Ahhh, the good life.. :D Terina de rata sau de ciuperci, ceviche de peste spada, somon afumat, foie gras... rasfat in toata regula.

 

Dupa asta, am trecut la lucruri mai serioase.  Eu mi-am luat Shepard's Pie - delicios! Ceilalti - Fish&Chips, gulas, friptura de vita, scoici...

 
Desi nu ai crede ca mai aveam loc si pentru desert, cine putea spune nu acestui creme brulee divin? Cu siguranta, eu nu :p


All in all - a great night! Abia astept episodul viitor!

Etichete: , , , ,