Salata mea Caesar


In opinia mea elementul esential pentru o salata Caesar grozava este dressingul. Mai departe poti face ajustari, improvizatii, dar dressingul e elementul cheie ;) Asa ca o sa incep cu asta. Eu folosesc reteta asta de mult timp, si am ajuns la ea dupa multe experimente. Dar in sfarsit sunt multumita. It makes me happy. It makes me lick my fingers :D

Aveti nevoie de: 
Amestecati toate ingredientele - o sa obtineti un sos de o culoare nu foarte apetisanta, dar absolut delicios! Trust me!
 

De aici se simplifica lucrurile. Teoretic salata Caesar are si pui in ea, dar eu am o pacaneala si nu imi place carnea in salata. Asa ca am facut-o cu frunze de salata verde, rosii cherry, parmezan si crutoane. Dar daca voua va place carnea... nu o uitati :D

Asezati salata, rosiile, (carnea), crutoanele, fasiile de parmezan, pe o farfurie si adaugati - cu generozitate - dressingul. Mai presarati deasupra niste extra-parmezan, si extra-crutoane si asta e! Pam-pam!




Hard Parmesan Cheese on Foodista

Etichete: , , , ,