The Perfect Bub

Vineri s-au implinit 7 ani de cand suntem impreuna! Dupa cum zicea cineva, suntem gata de dat la scoala :p
Si au fost 7 ani minunati.. sper sa vine inca de 10 ori pe atata in continuare :D

Am fost foarte, foarte alintata in weekendul asta. totul a inceput cu micul dejun la pat, si pot sa spun ca e minunat ca uneori sa nu fiu eu cea care vine cu farfuriile cu mancare la masa, ci sa ma serveasca cineva! Minunat! M-am simtit ca o printesa :p Am avut pain aux chocolat, si croisante, si preferata mea - dulceata de zmeura, fulgi cu lapte si flori -  da, toate lucruri simple de tot, dar da, all you men out there, chiar si ceva atat de simplu inseamna enorm pentru noi... cel putin asa a fost pentru mine.


Apoi m-a dus la un ceai la Carturesti, unul din locurile mele preferate din Bucuresti, unde e traditional sa ne uitam pe ghiduri de calatorie, si sa punem la punct vacantele viitoare :D
Dupa asta, rasfatul a continuat: Cina la Kumar Agra's Palace - nu stiu daca am mentionat dar indian food is my favourite, si restarantul asta e cu siguranta noul meu restaurant indian preferat din Bucuresti! Desi e cam departe, in Pipera, merita cu siguranta drumul pana acolo. Serviciul e amabil si atent, decorul in ton cu aromele minunate care se simt in aer, si mancarea absolut delicioasa - am papat dhal...


... curry de pui...


si orez cu sofran si fructe uscate...


insotite de o painica naan cu usturoi - yumm!



La sfarsit - teatru (o piesa geniala la teatrul Masca - ACUL CUMETREI GURTON), pe care v-o recomand din tot sufletul - am ras cu lacrimi, si cu siguranta nu ati mai fost la o piesa ca asta vreodata!


Stiu, stiu, vorbarie lunga... ideea era asta: Multumesc din suflet Bub!
TI NDM

Etichete: , , , ,